Tuesday 25 June 2013

My Tea Time >.<

Assalamualaikum and hello to all my readers. Walaupon hari ini aku sakit tetapi aku still boleh berdiri macam biasa untuk ke sekolah. Tadi kat sekolah seriously kepala sakit sangat and tiba je waktu rehat lega sikit tapi kelas selepas rehat pula, adushhh~ Ya Allah bertepu rasanya kelas tu dengan jerebu. Panasssss.... :( Anyway, walaupon cuaca hari ni berbahang tetap ku sabar and bertahan juga. Sampai saja rumah terus sejukkan badan then tengok abang aku buat doh for pizza. Wow ! seriously sedap sangat-sangat bau bahan yang abang aku buat tu. Bahan yang kita orang gunakan tu semuanya mama dah sediakan untuk buat pizza or macam-macam lagi lah boleh buat. Dalam dia tengah buat doh tu, aku juga ada tolong dia juga. Tolong potong-potongkan sayur untuk atas pizza tu. Perghhhh, keliur je tengok pizza tu time tengah bakar dalam oven. Okaylah sampai sini je lah aku update ☺ Chiow !  


Time tengah bakar pizza ni. Seriously baunya memang sedap.

Ni lah pizzanya yang telah siap dipotong. Nyummy-nyummy ><

Ni lah abang aku yang bakal menjadi chef suatu hari nanti.
Amin =)

No comments:

Post a Comment