Friday 2 August 2013

Problem With My Friend :'(

Holla and assalamualaikum to all my readers. Woahhh, lama dah tak update blogger ni, haha~ maklumlah busy untuk trial PMR. Kejapan je dah masuk hari jumaat yang terakhir dalam bulan Ramadan ni. Pejam celik- pejam celik sekejap je kan dah nak raya :D .Hmmmm, walaupon sekejap je dah nak raya ada satu masalah yang aku tak dapat nak selesaikan masalah ni. Masalahnya dengan seorang rakan ku yang kini hanya berdiam kan diri apabila aku menegurnya untuk meminta maaf atas perkara yang berlaku masa hari jumaat minggu lepas. Bukan apa, masalahnya berpunca daripada pasal design baju but him sentiasa je complain bila aku letak colour itu and corak yang aku dengan Adli dah setuju. Penat tau kita design cantik-cantik tapi banyak pula complain yang menyakitkan hati. Please friend~ I hope you know who you are. Kau pon sebernanya menyakitkan hati aku tapi aku yang minta maaf kat kau and why susah sangat kau nak sedar ya yang kau pon buat orang lain sakit hati juga ? Hmmmm,YOU SELFISH AND YOU JUST THINK YOU'RE ALWAYS RIGHT lah friend~ A tongue has no bones but it is strong enough to break a heart, Be careful with your words. Jangan lah asyik fikir merajuk and kecik hati kau seorang je, aku pon kecik hati juga tau bila kau complain bagai macam tuh. Sentap tuh memang ada but kau bila aku balas balik dengan mengatakan macam ni ''sakit pula hati aku ni bila bercakap ngan dia ni'' Kau pula yang sentap habis sampaikan tak bertegur aku langsung sampai ke hari ini. Aku berharap agar hati kau terbuka and lagi satu aku harap sangat-sangat kau tu boleh berubah untuk menerima pandangan orang lain juga. Please, jangan childish sangatlah and aku harap kau sedar siapa diri kau. Hati aku masa kau complain pada hari itu, hanya Allah saja yang tahu but kau tu je yang tak pernah memahami perasaan orang lain. Just ini je lah note for you friend and please beware dengan lidah kamu tu masa complain bagai semua tuh. Semua orang ada perasaan. Dah-dah je lah dengan merajuk kau tu ya kawan, kita berdamai je lah kay ☺ I hope we can be friend again. Okay, sampai sini je lah nak share problem ngan you guys. Tata !

No comments:

Post a Comment